3/3-2010

Fan va jag är dålig på att uppdatera jag vet, men nu kommer de lite till :P

Hade skit kul på festan i fredags, trots alla som va där inte va 100%. Och tråkigt att kakan och stoffe inte följde med till krogen men fattade när inte kakan mådde bra. Och berga som drog vid halv 2 elr nått sånt. Men jag hade kul ändå, tråkit bara att man typ försvinner från varandra. Därför är de bättre med hemma fest..

Lördags så va vi hos mormor och åt kräfftor och sen söndag så firade vi farmor som fylde 85. Fullt hus! Måndag va första dagen som jag va hemma hela dagen, så jävla skönt! Bara sitta vid datan och tv:n och slöa. tisdag så åkte jag till stan och käka och gick på stan med kakan och stoffe.

Idag så va jag hemma tills mamma kom hem från jobbet. Då följde jag med henne till stan och köpte lite kläder, två tröjor och ett par mjukisar.. behövde lite nytt :P

När de gäller jobb så är de ju ingen framgång där än, har hittat ett i kolmården på camp Kolmården som verkar kul. Annars så är de inte så mycket som lockar. De är bara att gå runt med CV och dela ut verkar de som.. Ingen som vet någon stan där dom söker personal?? Och när de gäller lägenhet så kan jag ju ta överCecis från 1 april om jag får jobb. Hoppas!!






Vinter bilder är kul, lite anurlunda mot CA :P


Bästis och stoffe på donken :P

Nu vill mamma ha datan, längtar tills vi skaffar trådlöst så jag får till min data så jag kan använda den :P

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0