Tjejerna <3

Idag va en efterlängtad dag. Fick träffa Fia, äntligen säger jag bara! Har inte träffat henne på nästa 6 månader nu.. Träffa Kakan och Lina oxå och de är så klart alltid uppskattat. Kännde direkt hur mitt humörs höjdes från sur som fan till ett stort leende när jag såg dom söta vännerna som stod och väntade på mig vid söder tull :)

Vi gick och fika på Curiosa, vet inte hur länge vi satt där och prata om allt och inget som vanligt. Kändes nästan som vanligt och som inget hade förrändrats från när jag åkte här ifrån när jag åkte till USA. Synd bara att Fia åker tillbaka till Töreboda i morgon :/ Men snart så kommer vi och hälsar på för nu har jag fått klartäcken från mamma att de är okej att låna bilen så Töreboda, NU KOMMER VI!!!   

Sen vart de stan och kolla kläder, vart inget för min del men kollade på leggings som jag inte vet om jag ska ha elr ej. Får väl framtiden utvisa :)

                    
                                                      Fikar :)

Nu i kväll har jag oxå ställt mig i köket och bakat muffins som jag ska ha med mig till min käre far som jag ska till i morgon. Så nu hoppas jag att han inte läser de här innan jag kommer till honom :) Så måste jag slå in presenten och fixa muffinsarna lite snyggt oxå på nått sätt. Han fyllde ju år den 19 mars och har fortfarande inte åkt dit än, så idag ringde han och frågade vad jag skulle göra i morgon och jag tyckte att de va på tiden att jag kommer dit :) Innan jag bakade va jag oxå duktig och cyklade i 30 minuter på min träningscykel men jag pratade i tel med Lina dom sista 20 minutrarna så vart lite jobbigt där ett tag.



Inte värdens bästa bild, men goda vart dom :)

Nu ska jag prata med min BFF, Kakis bakis <3

Puss o Kram <3

 


Kommentarer
Postat av: fia

verkligen äntligen! <3

underbara dag!

längtar tills ni kommer hit :)



<3

2010-03-27 @ 21:58:52
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0