sometimes you just want to cry..

Vissa dagar så är men bara trött, trött på sig själv och trött på alla andra. Trött och allmänt ledsen och känns som man bara vill lägga sig ner i sängen och gråta i 10 minuter och sen är allt bra igen.. Då är de skönt att ha sina vänner som men vet finns där :)

Idag åkte jag först ut till farmor och fikade med syster och sen hem till blacka. Sen senare vid kvart över 6 så styrde jag bilen in mot norrköping och Sara :P Trevligt som vanligt och skönt att prata som vanligt, alltid mycket att prata om även om de inte alltid är roligt. Tror att de är därför jag är på dåligt humör nu. Önskar att allt vore som de än gång varit mellan alla oss, att vi kunde glöma bråken och lägga saker och ting bakom oss. Men så kommer de nog aldrig bli iaf inte mellan alla..



Nu ska jag prata vidare med mitt msn-sällskap, Johan. Sen ska jag väl försöka sova lite om de går..

Puss o Kram mina vännor :)

Kommentarer
Postat av: fia

söt-jessica <3

2010-03-30 @ 07:16:40
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0