Kryssning mm

Nu kommer de en uppdatering igen, har hunnit med mycket sen sist och nu senast så va de kryssning :P
Åkte till mariehamn med Lina, Frida och Jojo :P Vi hade så klart skitkul och bestämmde att de måste göras om. Hitta trevliga människor från både Nyköping och Örebro och hamnade till slut i en hytt på däck 10 på efterfest med två killar från Örebro. Fick på hälsning av två vakter efter typ 30 minuter och varnade för att vi var för högljuda och om vi inte skulle sluta skulle vi åka i fyllecell och bli avkastade i mariehamn. Inte så lockande.. Vi flytta på oss och till slut hamnade vi i säng i våran hytt vid 20 i 7, sov typ 1 timme sen upp och åt frukost och sen sov 4 timmar till :P  Hann oxå med karioke och vi körde girls just wanna have fun och lite känndis häng i baren (när vi köpte nått att dricka) med Molly Sande'n,  Agneta Sjödin, Gudrun Schyman + deras danspartners. Peter Wahlbeck och Eric Saade va oxå med, snacka om Jojo och jag var glada när vi såg Eric :D


Frida och Jojo på bussen, taggade :P

´
Tjejerna i väntan på att gå på båten :)


1 av 3 bilder som jag tog på båten (1 av dom va svarta). Efterfestar i en trapp efter vi hade gått ifrån hytten..


Diggar Fridas lugg här :P


I tisdags så va jag och pappa på basket och dolphins vann efter lite slit. I inte någon roligt match att se på men funkade ändå..



Och förra veckan (torsdag, fredag) så hjälpte jag och Lina, Ceci att packa ihop alla sina saker i kartonger och åka till tippen med de som skulle kastas och till hennes föräldrar med de som skulle sparas. Va 2 jobbiga dagar och vi slet som djur alla 3, vart inte mycket sömn när vi sov alla hos Lina. 

  
Snygging, torsdags förmiddag :P 


Fredag och kämpar på i lägenheten, hittate drinkpinnar..


hade liten paus..


Med jobbsökandet händer de inte så myckat, har sökt men fått nej på typ lika många som jag sökt och dom andra har inte hört av sig. Inte alls kul de här..

Nu ska jag fortsätta prata med berga i tel och sen fixa nått att äta :P

Puss o kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0