Fota med kakan :)

Denna dagen va underbar, de är de ända sättet som man kan beskriva den på. Först sovmorgon som vanligt och sen dra in till stan och göra sig klar för att ta sig ut till solen och betongen men Kakan. Tog över 300 bilder på oss två och vart ett bra resultat om jag får säga de själv :D Sen vart de donken och efter de hem till lina, sen vidare till kakan igen och kollade på bilderna och fixade min blogg. Tack för de! 

Nu får ni några bilder..  

 







Den här får avsluta den sköna vårdagen i solen :) Vi måste göra om de här snart, så fort jag får mina nya piercingar..

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: fia

jättefina bilder :D

<3

2010-03-31 @ 07:17:20
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/
Postat av: sandra

hihi de vart över 200 bilder på dig räkna jag ut igår ;D



Bloggen va de minsta jag kunde göra. Jag tycker det är kul så det är ingen börda!



<3

2010-03-31 @ 12:14:11
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0