Bus på G med Lina :P

Helgen va kanon bra,  fredags så fotade jag och kakan vid strömmen. Kvällen spenderades hemma själv efter middag med mamma och Lotta. Se på let's dance och mysa för sig själv i soffan :P

Lördagen betod av att bara ta de lungt oxa :) Så fick vi strömavbrott i typ 1 timme så de va mindre kul.. På kvällen vart de helt oplanerat att gå hem till Lina föräldrar där Malin firades av släkten :) Men malin och lina tyckte att jag skulle komma så de gjorde jag..
Sen kidnappa Lina mig och förde mig in till norrköping :) Vi körde runt på Malin och Maria och sen for vi hem till Ceci och snacka med folket där, hon hade avskedsfest för hon åker till Norge :( När dom skulle till krogen så följde vi Frida till bussen och de va skit kallt!!!
När vi kom hem vart de film mys och vi såg brölopsfotografen, den va okej men inte så mycket mera.. När kl va 2 så åkte vi till donken och hämta lina kläder och matlåda och passa på att äta lite :) Hedi är bra snäll som bjuder på mat :P Väl klara där så stressa vi vidare till Harrys och hämta Malin och Maria, körde hem dom och sen så vart de sängen för min och linas del och låg och pratade till kl 6 på morgonen :D

Söndag vakna jag upp av sms från berga så klart (händer ofta nu mera :D) Väkte lina vid halv 1 typ och sen vart de frukost. Såg på tv och sen på med kläder och dra till berga så jag var där vid halv 3. Sen kom marie, bergas mamma typ 5 min efter mig och hämtade oss så åkte vi till deras gym och körde afrikansk dans. Hehe fick många skratt när man tittade i spegeln på mig och berga och marie bakom oss ;D
Sen hem till berga och mysa och se på film och göra pizza, skit bra efter man tränat.. måste ju fylla på lite då ;) Va hemma vid halv 11 på kvällen..

Idag ska jag in till Lina och äta och sen ska vi hitta på lite bus. Vi ska pierca läppen :P Om dom har dropp in idag oxå vill säga. Nervös som fan, efter som jag inte gillar nålar men men.. jag klarar mig nog :D

Nej nu ska jag dra på strumper och skor och dra iväg till bussen, men först får ni en bild från fredags vid strömmen med kakan :P



Puss o Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0