vem behover sova nar man ar ung??

Fy f*n vad jag ar trott xD kl ar 20 over 7 och jag har varit vaken i 32 timmar nu och de borjar kannas kan jag lova! Gud vad dum man kan vara ibland...

Jaa idag va jag ledig, tack for de Martin Luther King Jr! Sa akte till ikea med min vardmamma som va ledig idag. Akte redan vid typ 20 over 9 for jag va ju anda vaken. Sa gick vi och kolla pa soffa och kok, renovering pa G kanske:S Sen fika och sen ner och kolla pa dom roliga sakerna :P Fick nya lakan till mig sang (kommer bild langre ner), en ny handduk, och en skarvdosa till eluttagen for de gar at manga sana, eluttag assa :D Sen sa koppte jag sjalv en chokladkaka, pase salta fiskar och kola remmar :P maste ju passa pa nar man ar dar ;) 

Nar vi kom hem sa kollade jag pa slutet av idrottsgalan, go Helena som vann jarringpriset :D Sen ner i sangen och slappa och kolla pa webbTV.. Sen upp baka kottfars paj som vart god tiill slut. Men va inne i ugnen typ dubbelt sa lange for tempraturen inte funkar i ugnjaveln. Men vart bra till slut, och direkt efter maten gick jag och bytte lakan i sangen och sen krop ner och borja skriva pa de har inlagget..


Nice med nya lakan :P sa javla skont kan jag saga att ligga i just den dar sangen just nu och skriva :D

Nu ska jag forsoka orka mig igenom ett avsnitt till av Riverside och sen SOVA!!! Ursakta ev stav fel och dalig gramatik xD 

tjingeling pa er <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag såg också på idrottsgalan ;D

2010-01-19 @ 07:55:20
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0