Time to go home??

Jaha de finns inget satt att forkorta de har pa sa kan sag att de kommer bli ett langt inlagg xD har ni inte tid med de nu sa kom tillbaka senare ;P

Massa som har hant men kan saga att igar efter jag skrev blogg sa skicka pappa mail och skrev att han inte langre ville komma. Sa i morse sa kunde de har borjat battre, sa javla trott sa jag stangde av alarmet istallet pa att satta pa snoos. Sa vakna med ett ryck och titta pa klockan, shit 1 min efter att jag skulle borja.. Slita av mig pyjamas och pa med mjukis och t-shirt och springa upp. Sa sa jag sorry och beratta vad som hande med vackarklockan, och hans sa att de va inte bra om jag ville att dom skulle gora mig "extra tjanster" som dom kallar att min pappa skulle komma. Sa att dom inte behover bry sig om de langre for han ville inte komma, da fraga erik om de va deras fel och svara att de va de val...
Sen va disskusionen i full gang, och till slut sa sager erik helt allvarligt. Kommer du ta hand om sonja och maja nu? Ehh ja de ar ju sjalvklart svara jag. Och han menade pa att om jag va arg och ledsen att jag skulle lata de ga ut over tva 18 manaders babisar som inte har gjort natt ont i denna vard. Nej vet du va... och som inte de va nog, efter han sa de sa sa han rakt ut. Vi vet inte vad som hander har nar vi ar borta, du kan lagga sonja och maja i sina sangar i 8 timmar och sitta och se pa tv.

Assa snacka om att de va droppen som fick bagaren att rinna over!
Fy fan sager jag bara, jag sliter 45 timmar i veckan och diskar, stadar, tvattar och lagar mat och sa sager han natt sant. Jag har aldrig och skulle aldrig i hela mitt liv lata min ilska ga ut over tva oskyldiga barn. De har plus de som hande med min pappa, och hemlangtan gjorde att jag idag ringde till Julie och sa att jag ville ham. Pratade med Anna oxa idag pa formidagen innan jag ringde men hon sa att hon sa klart inte kan bestamma vad jag ska gora och att jag ska aka hem om jag vill de...
Sa ringde julie upp (kom till telsvar nar jag ringde) och fraga vad som hant och beratta om vad som hant. Hon sa att jag skulle tanka pa de tills pa tisdag, och lova att jag skulle gora de. Men har i princip bestammt mig att jag aker hem. Bara pengar som fattas. Har ca 12000 tror jag sammanlaggt med dom svenska och amerikanska pengarna men vet inte om jag kommer hem pa dom pengarna. Maste ju betala resan hem sjalv. Sa kul om man blir fast har bara for att jag inte har pengar att aka hem. Sager som Ida gjorde idag, jag ar fast i ett frammande land och kommer inte hem.. Nice, japp jatte. NOT!

Sorry for den langa texten. Nu kommer lite bilder fran i forrgar och idag...


Sotnos :P mitt band som maja fick lana lite :)


Underbara sma sotnosar ;) Plockar ut alla Oskars langarmade trojor men jag orkade inte bry mig:P stada senare tankte jag bara, dom kan fa ha lite kul och busa :D


Men fick hjalp, utan att anns saga till :P


Dagens anda bild :P Sonja somnade hos mig, sov sa har i 20 minuter (jag ar inte heller pa pigg ser de ut som). Va tvungan att aka till skolan sen sa hon vakna nar jag stallde mig upp...

Jaa nu ska jag prata med bastis <3 som ar sa javla bra. Precis som Sara ar och tack for erat stod idag <3

Tjingeling pa er<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Finns alltid för dig, vad som än händer <3

2010-01-29 @ 09:02:06
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/
Postat av: fia

men herregud...

du förtjänar inte det där!



jag finns alltid här, det vet du <3

alltidalltidalltid!



saknar dig hur mycket som helst <3

2010-01-30 @ 11:43:00
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0