tatuering i LA, vad sager du ??

Jaha idag blir de att passa pa att skriva medans dom sma sover. Har varit helt slut idag sa bestammde mig for att jag ska sova tidigt idag, sa sorry kakan ikvall blir de nog inte prata :/ Darfor oxa jag skriver blogg nu :) Och lycka till pa er alla som ska skriva begrepstantan idag, kakan, Berga, Fia och Ida :P

Idag har de inte hant sa mycket. Har varit ute och lekt, inne o lekt och sen inte sa mycket mera :) Har fatt reda pa att Lake Tahoe ar spikart och klart sa den 6:de sa aker vi till kompisar till erik o anna och sover dar en natt. De ar ca halvags sa lagom, sen sondagen den 7 sa aker vi till Tahoe och stanner till Sondag. Jag ska sa klart jobba men kommer fa tid till lite skidakning lova anna :) Kommer saklart ha mitt egna rum men far oxa eget badrum sa de ar harligt. Va tydligen valdigt fint sa anna och nybyggt fran forra aret :P  Langtar kan jag lova men nu far de val bli att leta skidbyxor om inte min underbara mamma kan vara sa snall och underbara att skicka hit dom som hanger hemma i hallen :D:D:D SNALLA :P (behover ju inte tva par)

Prata med min vardmamma om tatueringar igar oxa, vet inte riktigt hur vi kom in pa de amnet :S Men iaf sa sa jag att jag ville tatuera mig och da fraga hon varfor jag inte gjorde de har :O Trodde dom inte ville att au pairen inte skulle ha tatueringar och sant. Men de va ju vad anna sa, erik har sakert en annan asikt men den har jag inte fragat om ;P Sa just nu ar jag inne pa att skaffa tatuering nar Lina kommer hit o vi ska till LA, skulle vara skit kul att gora pa LA Ink  :P Men men far se om jag vagar ;)

Ikvall ar de gitarr :( ursh men bara att sta ut, har bara 8 lektioner kvar efter den har. Sa nar jag slutar om 15 min ska jag ner och byta om fran mina mjukisar och min t-shirt till natt annat, fragan ar vad :P

Idag har de varait dott pa fotografi fronten sa far noja er med text :P

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0