tappat gnistan...

Nu ar helgen slut och en ny arbetsvecka borjar, ar mindre kul men men. Fan vad fort tiden gar, har redan gatt 1 manad sen julafton :S

Idag va de sondag och jag vaknade upp nagon gang i morse av att sonja elr maja borja skrika. Mindre kul, kan jag lova! Somnade om och vaknade upp kvart i 10 :P Lugn morgon och prata med kakan till efter 12 och sen akte jag ner till Los Altos for att aka till Walgreens och kopa harfarg (Anna hade tippsat att dom hade bra harfarg pa rea, va slut). Vart oxa att kopa mjolk at familjen pa safeway och sa passa jag pa att kopa varm choklad pa Starbucks :P  De va mums kan jag lova...

Sen nar jag kom hem sa skulle dom andra ut och ga. Sa dom kladde pa sonja och maja sota drackter :P


Sa sot :P


Fick present fran oskar pa min dator :P Polisbilen fran Bilar, hans favorit film..

Jaha och i fredag medelade Titti i morgonzoo att hon skulle sluta. Idag medelade hon att Sofia Wistam tar over och att hon bara byter tid och sander pa eftermidagarna xD okej tycker inte de ar saaa stort langre att hon ska sluta. De har borjar den 1 feb, om en vecka assa :)

Och och nu till overskriften.. Jag har tappat gnisktan pa att blogga, ar inte lika kul langre. Vet inte varfor men nu vet ni de sa om de blir uppehall ett par dagar sa ar de darfor... Ska forsoka att iaf lagga in en elr ett par bilder och en liten text da och da (halst varje dag) sa ni vet att jag lever ;)

Nu ska jag fortsatta prata med underbara bastis <3 Tack for att du ar sa javla bra och alltid staller upp, du finns alltid i ur och skur :) och de gor jag for dig med <3

Tjingeling pa er <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha va söta ungarna är :D



kommer alltid att finnas BFF<3

2010-01-25 @ 08:17:04
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0