regn, aksa och sitta inne..

Hej och valkommna till min blogg :) uppehall igar for jag inte hade ork elr lust att blogga. Va pa gitarr igar och gick bra :)

Idag sa har de regnat precis som igar, och askat har de med gjort. Maste saga att jag ar inget fan av aska men kan nog inte pasta att jag ar radd for den. Finns manga hogre byggnader och trad an varat hus sa lar ju inte sla ner har i forsta fallet :P Sa vart bara att sitta inne idag, slutade regna i typ 45 min under tiden som tjejerna sov. De har kommit sammanlagt 5 cm regn pa 3 dagar vilket beryder mycket oversvamningar har. Efter som marken ar sa torr sa ar den ju inte allt for snabb pa att ta upp vattnet. Sa de ska vara sant har vader hela veckan och pa sondag sa ska de bli arhundradets storm sa bara att halla i sig sa man inte blaser bort, inte for att jag kommer ga ut...

Maste bara namna att jag hoppas pa att aka till Thailand i 2 veckor nasta vinter :) hoppas de blir av, ska iaf spara pengar som fan :D Om inte annat sa far jag ju pengar over nar jag kommer hem.. Hoppas hoppas :D

Nu blir de bilder fran bade igar och idag :P




Sonja och maja i bakgrunden..


Alla 3 barn har nya, likadana pyjamaser :P

 
Harligt vader!!
   
   
                                                               

            
                       Har leker vi inte med nagra dockor inte!



Basta barnboken som jag last :D

Nu far de vara nog, Tjingeling pa er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0