Massa prata idag

Onsdag kvall och sitter och ser pa tv.. Har alderles nyss pratat med Erik igen om min pappa, och kom inte fram till sa mycket mera an att dom maste tanka pa de och prata om de... Sa inga fram steg, men pappa kan du tanka dig att bo pa hotel nagra dagar? och 2 veckor kommer inte funka att du bor har i huset tror jag. Vi prata om en vecka och han lat tveksamm till de...

Och sa va jag ju hos Julie idag oxa for makeup meeting for att jag missa de senaste au pair motet. Prata bla om min pappa och de. Sen oxa sa klart om att dom tycker att jag inte gor tillrakligt mycket saker sa har ju tagit kontakt med en av dom nya au pairerna och har mer elr mindre lovat att ta kontakt med den andra oxa. Sen maste jag fraga om nagon har lust att hanga med pa basketen (Golden State - Detroit)  som ar i slutet av feb.
Maste saga att min LCC ar otroligt snall och valdigt latt att prata med. Och hon fattar hur de ar att vara sa har langt hemmifran for hon har bott tva ar i Japan sa hon fattar att de ar jobbigt men tycker att jag maste borja skaffa ett liv och uppleva saker under tiden jag ar har. Har ju valdigt snart varit har i 4 manader sa de ar 8 kvar som man kan anvanda till att hitta pa saker att gora... 

Nu ska jag tycka synd om mig sjalv for jag inte vet hur de blir med min pappa och se pa tv...

Tjingeling pa er<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0