Kamera och korkort :D

Idag va en bra dag :P Har fatt min kamera som jag har vantat pa i typ 2 veckor kanns de som. Plus att jag tog korkort har i CA :D sa javla harligt tills jag laste pa lappen nyss dar de stog att de bara va temporart och gallde i 3 manader sa blir att prata med anna om de och sen till att fixa de pa natt satt. 

Idag borja jag jobba kl 7.30 men inga barn va vakna sa Erik sa till mig att ta de lugnt sa va bara att satta sig ner i typ 5 min sen vakna alla barn samtidigt. Sen hande de inte sa mycket fors svenskarna akte kl kvart i 11. Va mycket lek o kramar och sant.. (Med risk for att lata for amerikansk, men fan va skont de at att fa tillbaka mitt egna badrum xD)

Sen vid 12.15 sa akte jag mot DMV, klarade uppkorningen och va hemma igen kl 2. Da sov tjejerna for erik hade ett telefonsamtal som han hade uppe i sovrumet, sa tjejerna sov aldrig pa formidagen. Dom somnade vid 1 och sen sov maja till 3 och sonja till 4 sa vart en ganska sa lugn eftermidag. Han med att packa upp min nya kamera medans dom sova och sa starta den och fundera ut massa saker. Sen sa vart de ca 70 kort idag bara pa 2 timmar xD  Vart pa Sonja o Maja, naruren, blommor, golvet och massa annat :P

Har kommer nagra av dagen bilder...







En av tva tomtar i huset :P


Vagen framfor huset :P


Testing, testing :P


Heja Bamse starkast ar var Bamse men han tycker inte om att slass...


Mina sma sotisar :P dock efter jag tog bilden hann jag knappt ta ner kameran innan sonja satt och slog pa stackars maja xD

Nu far de racka for kan inte valja mera pa alla bilder jag har pa S o M plus att jag ar trott ohar daligt batteri i datan...

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS :D



Jag gillar dina bilder, hoppas det blir många sådana nu och att du orkar lägga in dem!!



<3

2010-01-07 @ 09:11:04
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0