JORDBAVNING!!!!!

Jaha valkommen till CA sa min vardpappa nar han ringde hem 10 sekunder efter min forsta jordbavning : Gar inte beskriva kanslan av att kanna hela huset skaka, va ortoligt coolt samtidigt laskigt. Vart lite chokad oxa, de tog 2 singnaler innan jag fatta att jag va tvungen att svara nar min vardpappa ringde. Han lat lite nervos o fraga om jag kande jordbavningen och om allt va okej och om huset skaka. Sen fraga han om tjejerna va vakna oxa.. Dom lag uppe i sina sangar men va vakna. Som tur va var de en "liten och kort" jordbavning, vara i ca 5 sekunder och var inget som ramlade ner elr vart forstort. Men dock sa skakade hela huset :D

Annars idag sa fraga jag anna om de med korkortet och hon sa att de bara  va pappret som jag fick som gallde som temporart korkort och jag far ett vanligt:P

Har haft min andra lektion idag oxa och va ju inte vad jag tankt mig de heller men battre an gitarren iaf. De verkar vara samma sak bara att man anvander sig av olika instrument, gitarr och sang :P Hade lektion mellan 7-8.30 och sen hem och se pa film Slumedog Millionaire, har satt i over 1 timmer men verkar inte alls vara min typ av film. Den va bra (hehe tog lang tid de har sa hann se klart). Pratar oxa med Marcus, alltid fett med nice :D
Just de nar jag skulle aka till laktionen sa starta inte min bil sa fick ta Annas, jag va glad for de for hennes bil ar som en liten racerbil om man jamfor med min. Ar skit kul att kora och bara att gasa och styra :D

Dagens bilder :P



Sotis Sonja slappar i tvattkorgen :D


Maja :P


Oskar ater frukost


MysMaja sitter pa min arm :D


Har ingen aning om varfor men dom alskar att leka och gomma sig bakom gardinen:D


Dags att forsoka sova igen, efter jordbavningen..

Jaha har fick min data lite problem o kan inte lagga upp flera bilder sa bast att inte stressa stakaren ;P

Vill bara saga en sak till. Kakan, din kompis kallade mig prevers idag xD o jag har bild bevis men som sagt gar inte att lagga upp. Vad har du sagt om mig till Johan igentligen for att jag ska fa en perversstampel..

Nu blir de sangen :P Jobba 8-6 i morgon sen LEDIG!!! jippi :D:D Tva dagars slappande ska bli skont :D:D

Puss o Kram<3

Kommentarer
Postat av: Bettan

kan tänka mig det var läskigt. Jag har lyckats klara mig från jordbävningar de gånger jag varit i LA. Det enda vi hade var ljudbangen när rymdfärjan gick in i atmosfären. Du, är din värdfamilj svenskar?

2010-01-08 @ 16:09:24
Postat av: Sandra

hahahaha xD jag har ingen aning vad jag har sagt xD får ta ett snack med honom ;D



<3

2010-01-08 @ 22:53:57
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0