inget ar bra just nu...

Orkar knapp skriva natt, har anda inget kul att skriva. Men tanket att jag var tvungen ar ni skulle veta att jag lever... 

Som sagt inget roligt som hant anda, och idag fick jag reda pa att dom ska kopa hons. Jatte kul att fa veta sant nar allt redan ar klart! Jaa dom kan ju gloma att jag ska ta han om dom iaf. Sa skamtar dom om att dom ska vara utanfor mitt rum, jatte kul!  Borjar oxa bli irriterad pa att typ 1 gang i veckan sa ar dom sena, ar bara typ 10 min men anda javligt irriterande..

Sa ar jag irriterad pa mig sjalv for att jag inte kan slappa saker och ting. Hur svart kan de vara att bara glomma och ga vidare??? Bahh, behover en pratstund med bastis tror jag..

Nu ska jag forsoka sova for ska upp och jobba i morgon kl 8. Jatte kul och jobba lordag men va ju ledig i mandags sa...

Puss o Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0