The smile on you face...

Hejsan :)

Igar kvall sa skulle jag sova tidigt, lyckades jag. NEJ! Stangde datan vid halv 11 men somna ca kl 1, inte sa dar jatte kul men sa var de. De har gjorde ju sa klart att jag var trott idag oxa men inte lika dod som igar..

Idag har vi badat, varit ute och allt annat som vi brukar gora en vanlig dag. Inget specielt som hant, sonja och maja ar sjuka igen. Wohoo jag lyckades smitta dom :/ Och nu ar de jag som far lida for de med gnalliga ungar! Maja hitta en vattenpol nar vi va ute och jag orkade inte bry mig om att forsoka halla henne borta sa efter 3 sekunder lag hon med magen och armarna i en lerpol och skvatte som aldrig forr. Men hon va jatte noja iaf sa vart ett snabbt byte av klader i kallaren och sen ut igen...

Pa kvallen sa vanta vi pa att Erik skulle hamta Oskar (vart ett missforstand sa ingen som hamta honom, stackars liten) och under tiden sa satte vi pa tv:n och kollade, och bade Sonja och Maja kryper upp till mig och struntar fullstandigt i Anna. Forsta gangen de hander :P


Nu till dagen bilder :P


Fick springa omkring i blojan innan dom akte i badet :)


Sonja ar sa sot i den nya mossan, sjalvklart sa har maja en likadan :P


Jag och Maja, som inte alls vill vara med pa bild..


Sen hitta hon den fina gaggiga polen :P


Underbart sot med lera i ansiktet, jaa da jag skoter mitt jobb ;)


Lite torrare och renare nu sa fortsatter vi vara ute :P


Dom sma sotisarna :P har ligger dom och myser pa eftermidagen i Oskars sang..


Till dagens naturbilder :P






Har regnat och stormat tva natter i rad, bevis pa de..


Over 1,5 cm regn, wohoo!!

De far racka for dagen :P Hoppas ni fick mycket noja av de har roliga blogginlagget ;D Och kakan, jag tycker absolut att du ska fixa en nedraknare till mig :P

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

FIXAT ;D



<3

2010-01-14 @ 18:12:57
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0