HJALP!!!

Sa kannde jag nar gitarren borjade idag. For de forsta sa va de noter, jag har last noter lite pa hogstadiet och sen i 2:an pa gymnasiet och da va jag inte duktig ans. Va typ som att lasa grekiska kan jag tanka mig.. Sa lararen sa att jag kunde ga tidigare och komma tillbaka tidigare nasta vecka till nyborjar kursen. Jippi sa kul, inte for att jag har nagon onskan om att larar mig lasa noter men dom far inte pengarna tillbaka sa bara att forsoka nasta vecka igen. Har ju sangen pa torsdag med samma larare sa hoppas de gar battre och han inte skriker sa fort han ser mig xD
Plus att han klaga pa hur jag satt och att min tumme syndes over halsen, halla jag har ju lart mig sjalv spela med hjalp fran mamma. Vad begar folk i de har landet igentligen...

Jaa vart iaf manikyr o pedikyr idag med Alva, va jatte skont och jag kommer gora de igen kan jag saga. Men va lite feg med fargen pa nagerlacket sa nasta gang ska jag ta natt annat :) Men fanns typ bleka rosa och vita och sant sen fanns de mork lila, rod och svart och sen typ limegron, orange, neon gul och sist chock rosa :P hehe sa vart ett blekrosa och alla skratta at oss xD
Plus att hon gjorde fyrkantiga naglar pa mig som jag inte passa i, jag ska ha ovala for mina nagelbnd ar ovala. Sa de vart jag inte helt nojd med...

Ett litet + till smakronorna oxa som bergade hem JVM bronset iaf, hade hoppats pa guld i ar men man kan ju inte fa allt man vill. Missa ju matchen oxa sa har ingen aning om ifall dom spela bra elr inte. Kom pa att de ar saker mitt fel att dom inte tog guld for den anda matchen jag satt ar den mot USA, och de ar den anda matchen dom forlorat i JVM...

Lagtar tills jag har min kamera i handen, ska komma i morgon sa de hoppas vi pa! :D I morgon ska oxa svenskarna aka hem sa jag far tillbaka min toa och TV :D sa skont sa de ar inte sant. Men kom valdigt bra overens med Alva sa lite trakigt ar de. Hande oxa natt annat i morgon men de far ni hora om imorgon sa jag har natt att beratta om da :P

Puss o Kram<3, fran sjuklingen som hoppas hon blir frisk snart. Halst i forrgar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0