helgen

Den har helgen har varit underbart skon, har inte gjort ett skit forutom att slappa o se pa tv och prata med underbara personer hemma i sverige :D Pratat med pappa, mamma, kakan, marcus, johan, kusin andreas och kusin tessan (hoppas jag fick med alla):P

Sa underbart kul att bara sitta och prata och tjata med underbara bastis <3 De kanns verkligen inte som avstandet ar sa langt mellan oss nar vi pratar. Absolut inte nar vi camar, som du sa sa maste vi gora de igen snart ;D Och nu pratar vi igen for hon varit och lamnat sina smasystrar pa dagis :D Och maste saga att samtalen mellan Johan, kakan och mig verkligen oftast ar jatte kul :)

Sett pa tv, massa sport :P Tour de ski, alpint och hockey. Va Sharks mot Redwings som jag bara va tvungen att se, redwings vann trots att 6 av 8 svenskar va skadade. Hade varit kul att se de pa plats i arenan men jag trodde att detroit hade hemma sa de va lite synd.. Har hunnit med film oxa :D

Idag har jag oxa anmalt mig till 3 st endagars kurser som alla ar i april. Tva olika fotokurser och en seglingskurs, de ska bli skit kul med seglingen kan jag saga. Segla i bay area pa en 22 fot lang bat, snacka om magiskt :) hoppas bara pa sol o bra vader :D

Sjukdommen ar nastan helt borta ar bara halsen som inte vill ge med sig och bli bra. Hostar o ar lite hes fortfarande men hoppas att de blir battre snart :)

Nu ska jag prata med kakan innan jag ska sova :)

Puss o  Kram <3 


Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe samtalen mellan dig, mig och Johan är ju klockrena xD



<3

2010-01-11 @ 08:27:11
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0