GLAD, GLAD GLAD!!!!!!!

FAN VAD JAG AR GLAD JUST NU!!!!!

Pratar med vardena basta bastis och gor planer :P Forkartong (nytt namn pa forfest tydlige, jag missar saker har borta) :S hos basta lina forsta helgen jag ar hemma :) sen utgang!! fan sa javla kul de kommer att bli, maste lugna ner mig kanner jag annars sa far jag en hjartatack xD Helt uppe i varv.. Ska fika med Lina och basta Kakan dagen efter jag kommer hem oxa. Kommer ju hem pa mammas och syrrans fodelsedag sa da blir de val hem till mormor och morfar elr natt sant.. (mys de med, har inte traffat slackten pa nastan 5 manader da sa de tycker jag later bra. Mamma ta de med mormor :D )

Jaa de har far mig bara att kanna att jag har verkligen tagit ratt beslut med att aka hem! Men har inte bokat biljett an, dom ville jag skulle vanta sa dom inte far flera au pairer samtidigt om dom kunde fa nagon fort...

Blir ingen bio idag som va tankt med Angela en annan au pair sa blir nog att aka och handla lite till mina kara vanner och familj som jag ska ha med mig hem.. Kan lova skiteles till alla som vill ha iaf ;)

(OBS, kolla in nedraknaren, 20 dagar kvar tills jag kommer hem. Vad som ar planerat nu iaf)


Nagra av dom basta som jag nu inte kan vanta pa att fa se igen!!! Finns saklart en till basta men som va sjuk har sa hon ar inte med.. hon vet vem hon ar <3 saknar dig min lilla gumma och snart blir med mys kvall hemma hos dig igen med film och pajbakning ;)  Min partypingla boka in den 26 for da ar de FEST!!!! och lat bli mina klader om du maste spy ;)

Tjingeling pa er!! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

wohoo the bitch is back i town :D haha skojja bara!! <3 Se upp sverige superduperbästa Jessica är tillbaka i stan :D



<3

2010-01-31 @ 21:45:36
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0