Gitarr is the shit ;)

Far bli ett litet inlagg nu ikvall oxa :P

Gitarren gick riktigt bra idag, mycket battre sa de va skont. Tror faktiskt att jag kan sta ut dom har 8 veckorna som ar kvar :) 

Fraga anna om dom hade internet i Lake Tahoe och hon sa att hon trode de men att hon inte tyckte att datan ska vara med pa semester :O Da sa jag att man maste ha den for att kolla vadret och nyheter, men hon sa att de kan man gora pa TV:n. Sa da sa jag att jag maste ha den for att blogga och de gick hon med pa :P hehe sa jaa, datan foljer med pa semester :D 

Kan inte fatta att de ar sant men har varit har i 100 dagar idag, de ar ju sjukt faktiskt. Av de 365 jag ska vara borta sa har de redan gatt 100 dagar. Hoppas dom resterande 265 dagarna gar lika fort som dom andra har gjort :)

Nu blir de sangen :P

Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fundera på om man kanske skulle skaffa en nedräknare till dig ;)



Hehe det låter som du har blivit beroende av att blogga. Men det är bra att den åker men. Hoppas att kameran gör det med ;)



<3

2010-01-13 @ 08:23:53
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0