Fortfarande sjuk..

Hej hej,
vet att jag ar lite seg med uppdateringarna ibland men ar fortfarande sjuk sa har inte riktigt orken att sitta o skriva nar jag gar och lagger mig. Sa darfor sa sitter jag nu och ser Desperate Housewives och skrivet :) Fan vad mycket jag har missat kanner jag..

Jobba idag oxa, 8-4. Kanns inte sa dar jatte kul att jobba lordag men jag hade ju inget annat att gora sa. Svenskarna akte till Las Vegas i morse sa har fatt tillbaka toan o TV:n for tillfallet. Idag har vi varit lite ute och sen lekt inne. Vi hade gaster ikvall oxa sa fullt hus med sammanlaggt 5 barn och 5 vuxna. Sa efter jag duscha och klatt pa mig sa gar jag upp och Oskar tittar pa mig och fragar om jag har ny pjamas xD Tack for de! Mina nya jatte snygga, svarta och vit rutiga leggings och min nya Billabong t-shirt tyckte Oskar sag ut som pjamas... Okej va ju inte partyklader men anda xD

Sugen pa Ikea sa komer nog aka dit i morgon tror jag, om jag tar mig ork att aka nagon stans nar jag ar ledig.

Idag kandes de ganska sa surt att vara har och veta att alla va pa Saras 20-ars fest. Grattis igen forresten gumman <3. Onskar verkligen att jag kunnat vara med och firat men nu ar de som de ar. Plus jag far val vanja mig med tanke pa att Kakan, Lina och Linnsan kommer fylla 20 innan jag kommer hem. Och jag kommer oxa fylla ju :/ Men som sagt, vi far ta igen de nar jag kommer hem med en super rolig fest :D

Langtar tills jag far min nya kamera, da kommer de manga bilder kan jag lova. Mina offer Sonja o Maja kommer bli sa trott pa mig xD  Men nu ska jag fortsatta se pa tv och sittar har och hosta o snora..

Puss o Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0