fortfarande en sjukling :(

Hejsan, ar fortfarande sjuk trots att de ar over i vecka sen jag borjade kanna av denna fruktansvarda langdragna sjukdomen. Kan bara hoppas att de gar over snart.. Va hos lakaren idag for jag misstankte att de gatt over till halsfluss sa dom tog prov o fraga fragor men va inte de iaf. Lakaren fraga om jag hade feber o svaret va nej sa da sa han att vi kunde utesluta grissjukan sa de va ju skont :) Han trode de va ett vanligt virus som skulle ga over snart sa hoppas pa de..

Den har veckan hander de grejer :) borjar skolan i morgon, gitarr och sen pa torsdag sa ar de sang (hoppas halsen haller). Sa ska jag fa min kamera pa onsdag :D:D plus att de hander en till sak da oxa :P Sa kanske vi ska pa manikyr o pedikyr i morgon :) later valdigt nice men beror pa annas mamma och Alva om de blir natt..

Igar kvall och ikvall sa har vi satt pa film nar barna somnat, Julie and Julia. Byggde pa 2 sanna historier som gick samman med varandra. Ena pa 1950-talet om en amerikans kvinna som flytta bla till frankrike och sluta med att hon vart en kand kock. Den andra utspelar sig 2002-2003 nar en annan kvinna kockar sig igenom den forsta kvinnans kokbok och bloggar om de. Va ganska bra men inget man kan rekomendera, ock va de valdigt bra skadespelare :)

Har fatt in bilderna nu pa datan :) sa har kommer nagra av dagens...

Dagen forsta sotis :D


Maja vilar lite pa mitt ben :P


Dagens andra (och minst lika sota) sotis :P


Tva blota och glada barn :D


Tva torra, rena och glada barn :D


Lek o bus pa garden, jatte kul att rymma tycket Sonja, mindre kul for Jessica..


Soldis, snacka om harligt vader :D 17 grader 4 januari...


Parlan ;) ar nagra som fragat om vad jag kor for bil, har ar svaret...


Hehe ser ut som nagon vant sig vid att le pa kort ;P

De va allt for idag, hoppas pa att de blir bilder fran NYC med tessan i morgon :D

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0