bor de en fotograf i mig??

Antligen fredag :P okej den har veckan har gatt fort men anda, skont att vara ledig i 2 dagar :)

Idag har de inte hant sa mycket forutom att vi va ute i over 1 timme och lekte och jag fotade oxa. Sa darfor sa later jag bilderna vara i fokus idag :D
Ska bara saga att sjukdomen ar lite battre, men inte bra an och de va en till liten (annu mindre an igar) jordbavning idag :P Prata skridresa med min vardfamilj, anna hade kollat pa lagenheter i Lake Tahoe sa hoppas pa de. Hon sa dock att de va en valdig dyr grej att gora har, liftkortet kosta tydligen $70 per dag!! de ar sjukt.. Men titta man pa den har bilden sa undrar man nog om de inte ar vart de :P


Hoppas pa att de blir av!!




Tog min skonhet och mina vardbarn och gick ut pa eftermidagen :)


S o M vill inte sitta ner samtidigt :P


Sonja pa promenad


Fotade allt som fanns..


Varan granne Bob har olivtrad :P


Nu rymmer sonja, IGEN!!


Lattare att ta kort pa saker som inte springer ivag ;P


Sonjas hand :P


Hal i stubben :P


Dagens favorit bild :D


Passa pa att ta kort pa Oskar nar jag val kunnde de :P

Ska avsluta med att sag att jag satt och laste korten som jag fick innan jag akte hit fran Kakan, Berga och Linnsan & Dennis. Gud vad jag saknar er hemma i sverige och i morgon ar de exakt 3 manader sen som jag kom till min vardfamilj. Hoppas resten av tiden gar lika fort.. Saknar hela gemenskapen och 4 riktigt bra vanner, Kakan, Berga, Lina och Fia, ni ska bara veta hur jobbigt de ar att vara ifran er alla pa samma gang <3 Men som berga skrev, jag har korten att lasa pa och titta pa nar jag tanker pa er och saknar er :)

Nu ska jag forsoka sova lite :P

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Din favvo bild blev även min favvo bild ;D



<3

2010-01-09 @ 12:32:46
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0