Sag inte till mig vad jag ska gora!!

Fattar inte varfor folk inte bara kan late mig vara och spendera min fritid som jag vill. Ringde min LCC idag for att bestamma ett mote efter som jag missade den har manadens. Sa borjar hon prata om att Anna och Erik va oroliga over att jag inte akte och gjorde saker. Vafan va inte som att jag gjorde massa saker hela dagarna i sverige heller. Under tiden jag jobba pa donken sa har jag nog aldrig traffat mina kompisar sa lite! Och om nagon vet hur de ar att ta hand om 18 manaders tvillingar som springer at olika hall, ganaller for minsta lilla och den ena gillar att sla den andra sa skulle inde dom heller aka ut och hitta pa natt sa fort dom sluta.
Vill dom inte ha mig har kan jag fan lika garna aka hem! Ar sa javla trott pa att plocka smutstvatt, diska och dammsuga upp massa acklig mat pa golvet sa jag tror jag spyr snart!

Sa, nu har jag fatt ut lite irritation. Lar kanske komma mera pa onsdag nar jag ska till min LCC. Ska ta upp saken om pappa och hela saken om han ska komma hit elr inte.

Jag skicka iaf mail till en ny tjej i min LCC-grupp (pa order av Julie) och fraga om hon ville hitta pa natt i helgen, far se hur de blir..

Nu till dagen bilder sa ska ni fa se vilka ungar jag har att gora med. Kan saga att nar jag tog hand om disken efter lunch sa har jag nagon av dom gnalla och sma skriker i Oskars rum, da sitter Sonja pa Maja nar jag kommer in. Snall syrra!!!


Maja klattrar i och satter sig och sonja kastar ut ALLA burkar over hela koksgolvet,  jippi..


Sen kryper hon in och lagger sig i skapet, jatte sot tills...


Maja klattrar ut och kryper fram, och sonja borjar langa ut allt som finns dar inne!!


Maja star pa mig for att na upp till koksbanken, lyckades ej!! haha


Sen fick jag trakigt och ville ta ett kul kort, sa rackte ut tungan och fick Maja att gora de samma :D


Fina och valuppfostrade flickor, I know ;)


Okej maste ju faktiskt erkanna att maja ar sot har. Trots att hon har dreggel runt hela munnen och ner pa hakan ;D


Mums skapslucka, lite traigt bara ;) Joo dom far mat, men passar tydligen inte for maja :P

Sa nu far de har negativa inlagget vara klart for idag!! Skulle behova ova pa gitarr men skit samma, orkar inte..

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0