With A Little Help From My Friends

Lordag hela veckan, vem rostar ja??? JAA!!

Hehe sa skont att bara sitta vid daton elr tv:n, aven om de idag blev mest av de forsta :) prata med mamma som hjalpte mig att fa ordning pa min data sa nu funkar msn igen pa den, jag har ett ordentligt virus skydd och mamma, jag fick tillbaka mina favoriter nar jag startade om datan. Jag hatar nar du har ratt!! :P
Prata med Johan oxa, kakan varfor i hela vardens namn ha du inte sagt att han brukar se pa speedway :P hehe sa de tog upp nastan hela eftermidagen..

Sov till typ 20 over 10 tills jag hor roster utanfor dorren (hatar att vara sa javla lattvackt), da ar de min vardpappa och nagon snubbe som kollar pa huset. De ar sa att dom vill bygga om och har bygglov och allt, men dom har sagt att dom inte har pengar just nu men da kan man fraga sig varfor dom tar hit nagon som ska titta pa allt. Sa haller tummarna att de inte blir nagon byggarbetsplats har hemma.. Sen prata jag lite med pappa, at frukost, satt vid datan och sen gick jag pa en promenad. Ca halvtimme i backarna, hua. Nu ska man bara fa nagon rutin pa de och fortsatta med de oxa :) Sen vart de duschen och sen datan typ fram till halv 8 nar Johan skulle sova. Snacka om att stackarn borde varit trott xD

Sen tv, lite skidor och sant och sen sangen och kolla pa andra avenyn idag igen :P De ar sa bra, hehe fatta inte hur mycket man kan missa ;P

Nu till dagens.....

-bild


Sitter och pratar med mamma sa gar de forbi 5 st radjur, 1 hane, 2 honom och 2 kid. Mamma tvinga mig att ta bild sa visst :P

-kommentar

Jonas Bane som Kim i Andra Avenyn.

De ar massa lost folk som inte har nagon annan stans att fira jul, som vi...



- Sotis

Den viktigaste dagen gar till min underbara basta van Sandra "kakan" Karlsson <3 Fick sms idag av henne dar de stog: Hejsan gumman. Hoppas allt ar bra och inte flickorna ar allt for gnalliga :P Kande bara for att skicka ivag ett sms for att du ska veta att jag lever ;) Puss och Kram BFF<333
De ar en san saker som gor att man blir glad, att nar man minst anar de sa kommer ett gulligt sms :D Jag maste erkanna att jag har vardens basta kompis <3


Basta <3

Nej nu blir de toan for jag ar grymt kissnodig och sen sangen :P

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Siccan jag skulle ha berättat det om jag nu själv hade vetat att han tittade på sånt xD han är nog den enda männsika jag kännes som ser på sport men inte pratar om sånt med mig ^^



<3

2010-01-17 @ 16:31:40
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0