That's what friends are for :P

Hejsan svejsan, idag sa ar jag trott IGEN! Jobbigt att vara en nattmanniska och bli pigg nar man ska sova. Sa saklart har jag piggnat till nu :) Bra att jag har sallskap av kakan <3 och att jag har sovmorgon till 10 i morgon :)

Pa dagens schemat idag stog gnalliga barn som inte ville ata. Jaa jag behover inte saga sa mycket mera tror jag, orkar dess utom inte klaga sa mycket ;) Men jaa vi va ute sa klart idag, sa javla skont kan jag saga. Linnne och uppdragna mjukisar ute i solen, harligt :D Hoppas pa repris pa vadret imorgon..

Som alla ser (och om ni inte gor de sa oppna ogonen och titta till vanster) sa har kakan min underbara van, ater igen fixat med min blogg :) Har laggt in en nedraknare tills jag kommer hem, och valdgastar som hon kallar de, Sverige :P Sa har min gullunge oxa andrat farg pa klockorna sa dom passar med bakgrunden :P

Ikvall sa hade jag lektion kl 7 till halv 9 sen hem och se pa Harry Potter och halvblods prinsen. Den va bra, trots att den va ganska mycket omgjord fran boken. Och sa sorjligt nar Dumbledor dor :'(

NU TILL BILDERNA :)

 
Leker sa fint, behover bara sitta brevid i solen och njuta :P


Gungar lite pa varan allderlles egna gungbrada :P


Sonja den snoriga sotisen :P


Maja i sot mossa :P

Dagens naturbild :P


Hittade en odla som lag och solade sig pa muren.. varmt och skont :)

Tjingeling, puss o kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej då det inte alls fuskigt att ni har det varmt och vi har det svinkallt. Nej inte alls!!!!! Din lilla lyckost ;D Undra hur brun du kommer vara när du kommer hem igen?! ;)



<3

2010-01-15 @ 09:28:27
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0