Detta tog lang tid

Hej hej :P

Idag har vi badat, lek inne, lekt ute, haft en agg och vatten kris och varit ute pa promenad. De sammanfattar nog de masta av de som hant idag :P Har oxa pratat med kakan o berga <3
Troligtvis sa blir de Lake Tahoe i borjan av februari, 4 dagar :P snacka om harligt, skidor och sol :D 

En bild sager mer an tusen ord :P


Maja


Sonja


Bada ar valdigt kul sa lange man fat skvatta :D


Maja springer omkring och leker, ren o fin :D


Sonja den lilla tuffingen :D


Sonja sitter och haller i min fot nar jag stampar tackten :D


Full fart, ut och leka :D


Nu sticker vi, hejda ;P


Har sitter sonja medans maja star vid mig :P


Och nu sitter maja medans sonja gar tillbaka xD


Sonja sotnos :D


Maja gick och satte sig brevid den gammla stop skylten som dom hitta i skogen. Anna trode den va fran 50-talet :D


Sen vart de agg olycka, byta om och sen sova. Nar dom vakna sa gick vi pa promenad :D


Gick till getterna :P


Forsta gangen som sonja och maja fick gar ut ur vagnen..

 
Storebror :P

Nu till naturbilderna :P








nar vi gick dit :)


pa vag hem :)

De va de jag hade att bjuda pa idag:P Ett utval av dagens 123 bilder..

Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

asså det är ju så himmla kul o titta på dina bilder :D och landskapet är ju helt otroligt vakert :D



<3

2010-01-12 @ 09:12:18
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0