Andra avenyn

FREDAG!!! Gud sa skont att de ar helg sa man bara kan ta de lugnt och dega. Men ska forsoka att ta mig ut i morgon pa en promenad :)

Idag sa hade jag ju sovmorgon, som va valdigt behovlig :) Vakna halv 10 och kande mig nastan utvilad, va vaken till efter 1 i natt och prata med basta Kakan <3 Hehe fast jag somna i princip nar vi prata for hon va sa seg xD Hon kolla pa bilder pa bdb skyllde hon pa..

Idag nar jag kom upp vart de frukost och sen fick jag hamta upp sonja som inte ville sova, har ingen aning om varfor :S Sen vart de att underhalla henne medans maja sov.. Maja vakna vid 12 och sa skulle jag fixa lunch och korde pa ett sakert kort, efter som dom har atit daligt lange nu. Sa de vart pannakor och hallonsylt, dom at som dom aldrig satt mat och de vart 2,5 pannkaka var at dom och sjalv fick jag 3 st :) Sen vart de bad och lek, sen baka jag kakor medans dom satt sa nojda pa golvet och lekte. Sen vart dom gnalliga sa fick dom ga och lagga sig igen vid 3. Maja sov till 4 och sonja till 5, sen hande inte sa mycket mera. Forsokte fa dom att ata middag men vart inte lyckat efter pankakorna. Sa klart vagrade dom att ata natt annat an ost och flingor xD

Kvallen har spenderats i sangen med datan och satt pa andra avenyn :) Sag reklam om de pa TV:n idag sa va tvungen att ga in och kolla pa de pa svtplay, sag minst 6 program.
Alla som kanner mig och varit med nar jag satt en kandis vet att man lungt kan kalla mig kandis-kat, hehe men jaa iaf. Jag horde en reklam med en rost jag kande igen pa rixfm som avslutar med att sag att han heter Jonas Bane. Och jag kanner igen bade rostet och namnet sa maste ju ta reda pa vem de ar. Da ar de ju han som spelar Kim, men sa kommer de oxa upp att man kan soka pa Jonas Bane blogg sa kollar sa klart de (nyfiken och kandis-kat som jag ar). De visade sig att han och Filip Benko (som spelar Markus i andra avenyn) har en blogg tillsammans :) Den ar ganska sa rolig faktiskt och dom ar t.o.m. flitigare pa att blogga an vad jag ar :O
Sa idag blir de mitt bloggtipps om nagon ar intereserad over vad tva unga svenska skadespelare haller pa med i sitt liv http://www.finest.se/inteokej (Om ni inte ar intereserade sa ga in och kolla iaf och kolla deras header, den ar skit cool)

Idag vart de inga bilder sa slipper de iaf men vart valdigt mycket text :P

Nu ar de sova som galler,
Puss o Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0