2010!! Happy new year!!!!

Natt konstigt som hant med taxten :S

Jaha nu ar de ett nytt ar igen och vi ar inne pa 2010-talet :P Kanns ganska konstigt med tanke pa att de har nyaret inte har varit natt speciellt firande alls, alla forutom jag och Alva gick och la sig vid halv 11 sa vi satt uppe pa mitt rum tills nu :D

Annars sa va vi pa bio igar, forst skulle bara jag o Alva ga men sen foljde Lena och Tomas med oxa. Vi sa pa It's complicated som va ganska bra och stundtals valdigt roligt. Helt klart se vard :D Igar sa jobba jag 8-5.30 och da hande inget speciellt, va sjalv pa eftermidagen for alla va borta och gjorde saker medans jag va hemma med sonja o maja. Idag (nyarsafon) sa jobbade jag 8-6 o de va inte alls kul for alla forutom jag och sonja o maja akte till Monterey Bay Aquerium. De hors ju pa namnet va de ar sa behover kanske inte forklara sa mycket men fanns pingviner och sjohastar och massa annat roligt dar. Dom kom hem vid 4 och sen vart de lek, bus och annat fram till maten och efter maten sa gick vi pa en promenad pa ca 1h 15 min i manskenet :P

Inget kul ar oxa att jag fortfarande ar sjuk sa blir ingen bra borjan pa aret pa den fronten. Starta aret sjukt badar inte gott for fortsattningen..

Nu ska jag sova for de ar behovligt, i morgon borjar jag 12 sa hoppas pa att sitta vid datan innan om nagon ar intereserad av att snacka :D

Puss o Kram <3 och GOTT NYTT AR!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0