2 arbetsdagar kvar!

hejsan svejsa :P hoppas allt ar bra med er hemma, har ar de kanon och dagarna tickar stadigt ner tills jag har fotterna pa svensk mark igen :D Eller de ar inte kanon for sonja och maja ar sjuk, de ar inget kul alls men bara att sta ut dom sista dagarna ;P

Idag va en ganska konstig dag. Borja jobba halv 8, sen va de lite olika saker, lek och bus. Anna va hemma som vanligt pa formidagen och vid 9 typ sa fick hon ett samtal som sager att ett flygplan har stortar i staden precis brevid, dar Oskar gar pa dagis, Anna och Erik jobbar. Jobben va sa klart stangda for de fanns ingen strom i hela staden. Oskar hade dagis dar imot, sa Erik kom hem efter ett tag han oxa.

Jaa och sen sa ville inte maja sova sa va bara sonja som sov idag... Nar kl va 3 sa akte jag, sonja och maja till parken och de va halvt kaos. De va tydligen endel som inte hade skola elr dagis idag for de va helt fullt med barn och foraldrar. Nar vi varit dar ett tag sa kommer till min forvaning Kajsa i min au pair grupp, som jag forst inte kande igen for hon hade solbrillor pa sig :P Och hon va dar med en tysk tjej som kom samtidigt som mig som kallas Chrissi (stavning:S) Trevligt att traffa dom maste jag saga och ha nagra att pratade med i parken, fast deras barn ar storre sa dom behovde inte halla lika mycket koll som jag :P

Sen kom anna och hamta sonja och maja, och jag hade lite tid innan jag skulle vara pa nagelsalongen sa gick omkring nere i Los Altos och strosa. De finns typ bara massa sma butiker som typ ingen ser ut att anns kolla in i. Fattar inte hur den har lilla staden klarar sig :S Sen fick jag fina naglar, nojd forutom att hon filade dom lite konstigt. Med de fixade jag till lite iaf nar jag kom hem :D


En vagg i Los Altos som jag tycker ar lite snygg..


Mina nya akrylnagar :P Lite svarare att skriva men inga problem igentligen..


Maste ju som den sportnorden jag ar namna OS oxa, tror inte jag gjort de an i bloggen. 2 guld an sa lange, skapligt men skulle kunna vara mycket battre :P Och de hade de varit oxa om inte Anja hade fatt sig en javla luftfard pa 60 meter! Vart oxa miss i sprinten, inte alls bra och vad styr Helena med?? Nu vill jag se ett guld, elr iaf medalj fran henne. 3 kr vann "bara" med 2-0, vilket jag faktiskt inte tyckte va sa jatte bra. Men huvudsaken ar att dom vann iaf. Verkar oxa som curlings lagen borjat bra, hoppas att de haller hela vagen bara..
Jaa de far vara min lilla OS del i de har inlagget. Kan oxa saga att jag aldrig satt sa lite pa OS, dom visar ju fan bara alla amerikaner har och sa visar dom bara pa tva olika kanaler och bara pa kvallen vad jag satt an sa lange..

Nu ska jag fan sova, tidigt idag.. jobba halv 8 i morgon igen

Puss o kram pa er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0