allt mojligt..

Forsta delen ska tillangnas till en sot, underbar van vid namn Sophia Harlig <3 Du ar en jatte bra van och saknar dig grymt mycket! Hoppas du kan komma den 26, de skulle gora mig valdigt glad. Tack for kommentaren, I love you to <3 Och du, du far nog faktiskt inget speciellt. Sorry men jag far inte plats med mina saker i mina resvaskor xD far nog inte anns ner en strumpa till i vaskorna xD (plus att de du fick hemskickat kostade en hel del) Men jag har med min en liten special treat till dig.. inte sa svart att lista ut vad ;)



You, me and Neverstore in Skovde?? <3

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/live/article6603685.ab  (om basta bandet, las!!)

Fia gissa vad jag sag nyss, Green Day till Goteborg i somma!!! Are we there?? 5 Juni...

Nu till andra delen.. Fattar ni alla som laser den har bloggen att jag ska aka hem om 4 dagar!! och man kan ju knappt rakna med lordagen sa 3 dagar!!! Wohooo :D:D Happy Happy Happy!! Men mina vaskor ar mindre lyckliga xD haha sa javla fulla.. elr den roda ar bara tung, men nastan helt full. Sa idag packade jag den sista vaskan oxa och borjade pa handbagagevaskan. Pappa och syster-yster hoppas ni kommer in och moter mig vid vaskbandet for jag kommer behova seriost mycket hjalp med 2 stora resvaskor, 1 bag plus en handvaska.. Men idag kopte jag flera saker oxa. Va och shoppa de sista pa target, och de anda jag kopte till mig va en handvaska som jag bara va tvungen att kopa. Sen vart de saker till mamma, syster, berga, lina, och kakan :P som tur va sa tar de inte sa stor plats xD Va oxa och bokade tid sa jag ska fixa naglarna i morgon, fint att komma hem med langa fina acrylnaglar :P

Annars idag sa har jag jobbat, ganska sa enkel dag. Sonja och maja ar forkylda igen sa dom sov ganska sa mycket. Fast dom sov inte sammtidigt sa fran kl 10 till 4 hade jag bara en unge uppe :P Nice! At semla idag (igen) at igar och jag maste slanga in bilder fran igar i parken och nar vi at semlor plus lite fran idag oxa :P


Vi forsokte ta en bil, inte sa lyckat!


Sonja krop i tunnel :P


Oskar gjorde sonja sallskap..


Kladdigt varre med semlor :P


Bara for att nu ska ha natt att skratta at xD Tack erik som tog den fantastiska bilden ;P


Dagens bilder :P


Sonja :P


Sotnos :P


Graddnos :P hehe vart ett barn byte efter semelbakning (maja vakna och sonja fick sova) och nar de va dags att ata ville maja vara med.. detta ar resultatet av vart nastan all min gradda tog vagen :P

Jaa de far vara nog idag, vart langt och jag ar trott...

Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: fia

det måste vi absolut kolla upp tycker jag! :D

imorgon kommer jag ge dig världens största kram!



<3

2010-03-23 @ 14:41:23
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0