dagen i sin helhet, typ

Dagen har bestatt av slappa framfor tv:n, sola och lasa bok :P Inte for jag tror att jag kommer kunna komma nara att bli brun men kommer iaf inte komma har ifran som kritvit ;D

Fortsatte lasa eriks systers bok och den ar riktigt bra, har bara 26 sidor kvar sen har jag plojt igenom nastan 300 sidor pa tva dagar. Last nastn 200 idag, tycker de ar ganska bra gjort av nagon som hade en eng larare som pastod att hon trodde att jag hade dyslelexi. xD sen va ju inte den lararen den basta heller ;)

I morgon borjar min sista vecka, kan inte fatta de! och ar en vecka och 5 h 40 min exakt tills jag ska traffa kakan och lina <3<3<3 Gladje bara jag tanker pa de :D 5 arbetsdagar kvar, och jag borjar 9 i morgon for de ar Presidentsday sa anna ar ledig och oskar ar hemma fran dagis. Bara erik som ska jobba, och jag da...

Har lite saker som maste goras den har veckan innan jag kan ska hem. Maste packa de sista sa klart, aven om den stora vaskan redan ar packad sa ar de en del kvar. Sen ska jag shoppa lite presenter till. Mamma och syster fyller ju ar samma dag som jag kommer hem :) Sen till Lina och fia maste jag kopa natt aven om dom inte fyller ar :P Lina fyller ju i maj sa hon far natt litet nu och fia fyllde ju i dec och da skicka jag ju present och de va inte billigt :P Sen ska jag oxa forsoka att komma ivag till en salong och fixa naglarn innan jag aker, billigare har an hemma. Plus att mina naglar ser ut som skit just nu.


Sa javla haligt vader! och nu ska jag hem till kalla, snoiga sverige..


Skont att ligga ute och lasa och stanga alla tankar ute..


Puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: fia

du behöver inte köpa något till mig ^-^



<3

2010-02-16 @ 10:47:41
URL: http://intoxicatemymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0