Shopping!!

Hejsan igen :) sist jag satt och skrev sa prata jag med kakan och de gor jag ju nu med :P Jaa efter jag hade pratat med henne forut sa tog jag min skrutiga bil och akte ner till Target och gick dar och fundera lange pa vad jag skulle kopa. Till mig sjalv vart de en klanning, en bikini overdel (nederdelen va inget snygg) en kjol och ett par shorts. Sen kopte jag sista boken i Twilight serien.




Pa vag hem, dar borta pa berget som man ser bor jag :) Assa langt dar borta..


Down Town Los Altos


Favorit, gick dock inte hit idag utan akte till Walgreens nere i Los Altos..


Hem pa slingriga skogsvagar uppe i bergen...


De jag kopte till mig sjalv :P


Ser ni nagon skillnad?? Japp, klanningen gar att vanda pa ;D



Bikini, mugg och bok :D


Assa gar inte ans med bilder visa hur vacker utsikt de kan vara har.. Nar jag kommit tillbaka fran Target gick jag ut pa en promenad och tog med mig kameran. Men dom bilderna far komma nagon annan dag for datan ar super seg!


Ficlk oxa en ny spis idag :) nice for den gamla va forjavlig.. :P

Burr nu ska jag krypa ner under tacket och forsoka bli varm, de ar skit kalt!!!


Tjingeling pa er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0