Tahoe

Wohoo nu ar vi framme i Tahoe och de ar skit fint verkligen. Har aldrig bott finare i hela mitt liv.. Bor i en lagenhet som ser ut som en stuga, mitt i en by sa allt ar jatte nara och har starbucks precis utanfor dorren typ. Har inte testat backarna an men funderar pa att hyra snowbord beroende pa vad de kostar, annars sa lanar jag annas skidor. Finns skridskor i lagenheten och en skridskobana precis utanfor oxa. plus att de finns fitnescenter med pool.. Just de, bor precis i slutet av backen sa de ar jatte nara till liften :D

Igar sa sov vi hos kompisar till Erik o Anna och dom hadde ett jatte fint och stort hus som dom ritat sjalva.

Jaa bilder pa allt kommer senare for nu ska jag ta mig ut och titta omkring lite..


Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0