sista dagarna i Tahoe

Jaha pga trotthet utover de vanliga sa uteblev inlagget igar sa far bli en sammanfattning av dom tva sista dagarna i Tahoe idag :P Kan saga att jag ar om i kroppen efter nagra fall pa skidor, plus att de gor ont i bena efter pjaxorna och ont i knana efter akningen men sant man far ta :D

Har haft de jatte bra iaf och igar va jag ute i backen sa fort dom oppna gondolen, som ar den forsta liften man fick ta. Oppna halv 9 sa va inte sa jatte tidigt :P Sen tog jag en sittlift som gjorde att jag kom annu hogre upp, upp i dimman. Tog inga kort dar, och sen nar jag kom ner till dar jag tog den andra liften sa bytte jag och tog en annan upp till vanster. Och dar vart de bilder...


Sikt, ca 5 meter elr natt sant.


Tack till personen som uppfan skidglasogon!! Sag lite battre med dom men langt ifran bra..


Kommit ner lite nu och sikten vart sakta battre :P Har ar jag nastan hela vagen nere vid gondolen igen.. Och jag hitta en backe som ingen akt i innan, skit fin sno och ca 3 cm puder for de hade snoat pa natten/morgonen. De va iaf bra med att aka forst pa morgonen :D


Ego ;D


Nast hogst upp som man kom pa backen, men de har ar pa eftermidagen da jag oxa fick aka. 2 timmart pa morgonen och 2 timmar pa eftermidagen. Sno va skit dalig pa eftermidagen dock sa de va mycket svarare men battre utsikt..


Skit fint va de..



Jobba lite mitt pa dagen.. snacka time vid bardisken ;D

Nu till dagen aktivieter, vakna trott som fan fast jag somna vid typ 10 igar. Upp och jobba vid halv 8, erik och anna akte ut och akte till typ 11 och sen va de bara att packa nar dom kom tillbaka. Sen gick anna och oskar och akte inertubing, typ som slade elr pluka elr natt sant. Medans erik packa bilen och jag va ute och lekte med sonja och maja. Och idag hande de for forsta gangen, en kvinna som va ca 30 ar kom fran och sa "So cut, and they look just like you" Haha jaa samma skandinaviska utseende kanske ;D
Sen kom erik och da tog vi dom till snon sa dom fick leka vid botten av backen. Och efter de sa korde vi runt dom i en vagn, och medans erik gick in och bytte pa maja somnade sonja i vagnen sa jag tog upp henne men de hindrade inte henne fran att fortsatta sova, fast jag gjorde allt for att halla henne vaken. Slutade med att vi gick ner till bilen och jag bytte bloja pa en sovandes sonja xD


Sonja, ser full i fan ut xD


Maja och erik, maja vagrade forst slappa erik xD


Botten pa backen, ser inte sa hogt och langt ut men men kan skymta lite av dom hogre delarna pa berget iaf..


Sonja, maja och jag :P


Den har vart bra :P


Sot :P


Hehe 1 av 3 som tittar mot kameran :D


Stackars sonja va helt slut, men nu ar dom fastsatta i bilen och vantar bara pa anna och oskar. Han inte komma ut ur garaget innan maja oxa sov...


Och nu ligger jag hemma i Los Altos Hills, i min lilla sang (om man jamfor med den i tahoe) och pratar med bastis pa msn. Ar om i kroppen efter samman lagt typ 5 timmars skidakning, 30 min skridskor och nagra snygga vurpor i backen pa 2 dagar xD Men de ar val de man far nar man inte akt skidor pa 4 ar. Men sager en sak, fatt mer smak sa mamma och tomas boka stuga for jag vill aka igen!!! Fast blades da, for de ar mycket lattare ;D

Nu ska jag prata mera med kakan och sen sova inom en framtid... OBS, bara 7 arbetsdagar kvar och totalt 9 dagar tills jag aker hem!!!

Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

paradis ask :D mums

2010-02-11 @ 08:42:11
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0