OS

Hejsan, har nyss satt klart pa OS invigningen. Va helt okej, fast datan vart mera ineresant i mitten :D Tyckte de va fint att dom hedrade han som dog i morse, har satt film fran krachen och sager bara en sakt. De kan handa igen! och de va riktigt laskigt att se... Fick nyss besked att dom ska kora tavlingen fast han dog.
Som vanligt sa ryser jag nar sverige gar in, och att se Foppa bara fanan va oxa collt. Han ar verkligen vard de och de ar hans sista OS sa de fanns igentligen ingen annan som skulle passa battre. Ros oxa nar OS elden kom in, fatta hur langt den har fardades. De ar coolt! Dock sa vart de fjasko nar dom skulle tanda, och de marktes. Tog typ 3 minuter extra innan dom tande och anda vart de inte som de skulle.

Idag har vi varit i parken och sa hade Sonja hade en olycka och skar sig a nagot. Har ingen aning om vad, men va nagot vid lampan bakom soffan iaf. Hon skala bort skin pa ett langfinger och de blodde jatte mycket plus att hon inte ville sta elr sitta still sa va svart att fa de att sluta bloda. Gick at 2 wipes, 1 tort papper och 2 plaster. Till slut sa vagrade hon anda ha plaster men hade slutat bloda da sa ingen fara. Men innan sa hade hon lyckas bloda ner sig sjalv, mig, maja, golvet och stolen som jag satte henne pa. Lyckat!

Nu ska jag ga och lagga mig och forsoka sova, trots att jag ar valdigt pigg. Nu ar de bara 1 vecka kvar sen sitter jag bara pa planet hem. Gud vad jag raknar ner :D

Puss o Kram pa er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0