nu regnar de igen!!

Hej nu ar jag har igen o ska skriva nagra rader om min dag som kan sammanfattas som, aj mitt huvud..

Borjade jobba halv 8 i morsen sa upp, mata, byta bloja och sanna saker. Sen lekte vi lite och vid 9 akte vi ivag till parken, elr anna skjutsa oss nar hon skulle slappa av Oskar och kopa mat till dom dumma honsen som kommer pa fredag elr lordag nasta vecka. Sa va dar i ca 45 min och sen hem, leka lite sem mata och sen sova vid halv 12. Dom sov i ca 2 timmar och under tiden lyckades jag satta pa tvattmaskinen, gora lunch till mig sjalv, sitta vid datan och framkalla en huvudvark.. Sen vakna dom och sa vart de lek igen hela eftermidagen. Fast jag va ingen bra au pair for jag hade ont i huvet sa dom fick leka mest sjalva, men klarade dom galant. Va bara tvungen att ha koll pa dom sa klart sa inte 3 varldskriget startades... De har ocksa packats klader till alla ungar idag, till vara lilla semester i Tahoe.

Jobbade till 5 och gick sen o la mig i soffan och lag dar tills anna sa att de va mat. ick och at och sen bestammde jag mig for att skita i lektionen idag for jag orka inte. Sa gick ner och la mig vid tv:n i typ 1,5 timme och sen duscha. Efter duschen sa packade jag mina saker till Tahoe. Efter de satte jag mig i sangen och vagar inte rora mig for jag sitter sa javla bra, fast kakan sa till mig att ga och ta en tablet..
Sa nu ska jag sitta har tills jag ska sova!!

Puss, Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0