Hurra Hurra Hurrrrrraaaaa!!!!


Idag saknar jag min bastis hur mycket som halst och jag ar sjukt ledsen att jag inte far vara hemma i Sverige for hon fyller 20 ar idag. Herre gud va tiden gar, och nu kan du kopa ut at mig tills jag fyller haha xD

Massa grattis till bastis pa din 20 ars dag, trots att de fortfarande ar den 10 feb har ;) Hoppas du ar en skit bra dag och att du skyndar dig till datan nu sa vi kan prata laaange :D

Alskar dig, saknar dig, men vi ses snart. Vid ica strommen kl 14.00 den 22 februari kommer de vara kram och grat kalas kan jag lova <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mkt din lilla filur<3 :D Tiden går verkligen fort, och när vi blir äldre lär den gå fortare.



Jag älskar dig och saknar dig med. Det har varit jobbigt att varit utan dig under den här tiden.



Många kramar kommer det bli :D Ica, jag längtar massor!!!!!!



puss

2010-02-11 @ 08:01:51
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0