GO TEAM SWEDEN!!

Sitter just nu och kollar pa dom sista sekunderna pa sverige - vitrysslan medans sonja och maja sover. Ser bra ut, leder med 2-0 efter mal av Daniel Sedin och Alfridsson :P Later sa roligt att hora en amerikan kommentera en svensk match, dom kan ju inte saga deras namn xD

Fatta att de ar min sista dag idag, SJUKT!!! An sa lange har vi inte gjort natt speciellt, bara badat och suttit och myst pa morgonen och satt pa bolibompa. Sen vart de pankakor till lunch, panka och sylt over allt. Men dom alskar de sa tyckte att de va bra att bjuda pa de till lunch min sista dag :P


Skont med ett bad :p


Sitter och vantar pa att fa pankakor..


Mums :P




Hihi dom far inte riktigt nog :P

Nu ar de min tur att ata och sa ska jag fortsatta se pa hockeyn tills dom vaknar :P

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0