Fullt ös medvetslös!!

Jaa då har man varit hemma fran söndagskväll och idag är de onsdag, de kan beskriva hur fullt upp jag har haft. Måndag akte jag in till Norköping och traffa kakan, lina och berga. Sa jävla kul att träffa dom! Fikade på curiosa och sen gick vi på stan, köpte nya jeansleggings och Neverstores nya skiva. Sen följde jag med berga hem till henne och så åt vi spagetti och kötfärsås, såg på film och sen skulle jag åka hem till blacka. Men när jag kom ner till ststionen så gick inte bussen och 1 timme till pendeln, så de vart att åka upp till berga igen och sova där. Tisdag så åkte jag upp till stan och köpte ny mobile, Sony Erikson Satio. Den är skit bra och är riktigt nöjd. Va hemma ca halv 1 och sen va jag hemma tills 5 då jag foljde med mamma in till Maxi i Norrköping. Lämnade oxa in mitt CV på en nyöppnad godisaffär..
Och sen idag onsdag så hade jag ställt kl på 10.30 så jag inte skulle sova hela dagen. Sen så tog jag de lungt på förmiddagen och sen in till Norrköping igen för att fika med Ceci, gammal arbetskamrat från McDonald's. Sen köpte jag nya vantar som behövdes i kylan, fan helt sjukt att ga från +20 till -15 som de va när jag landa på Arlanda i Söndags. Måndag va de -21, helt sjukt! Och satan va snö de är, jag visste att de va massa men de va så jag började skratta när jag såg de..

Så är jag förkyld oxå, inte alls kul. Hoppas jag mår bättre på fredag för då är de fest!! Resten av veckan är oxa planerad, imorgon ska jag till Norrköping igen och träffa kakan och lina, bla äta lunch. Fredag, fest som sagt, lördag ska vi hem till mormor och morfar och äta kräftor, söndag ska jag till farmor som fyller år. Säger en sak, om någon frågar om vi ska göra nått på måndag så blir svaret NEJ!! Men som Ceci säger, de kostar att ligga på topp..

Nu blir de soffan och kolla på OS och hoppa på medalj i herrarnas staffet :P

puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0