Flyget bokat!!

Jaha de vart som jag sa att aka hem den 20 feb vilket betyder att jag landar pa svenska mark, pa arlanda, den harliga tiden 7.50 pa morgonen :P grattis mamma, pappa o syster :P Men tar ju tid med tull och allt sa ni behover ju inte vara dar fors typ halv 9 ;)
Jag kommer aka kl 8.35 fran San Fran och vidare till Chicago dar jag far byta plan och terminal tyvarr for SAS som jag aker med gar inte har ifran. Sa forst blir de Americen Airlines och sen SAS fran Chicago :) Sen hem till Stockholm :P Sa gick fran Finnair med 2 byten och ca $1000, till 1 byte och $800 med SAS, sa nice :D

Nu ska jag snart aka ivag for vi har traff pa en polis station idag med au pair gruppen o Julie. Ska lara oss om korsakerhet och sakerhet nar man sycklar. Nodvendigt jag vet ;) Men skit samma, far ju traffa dom svensa tjejerna en sista gang iaf :P Nu ska jag platta luggen och slanga i lite vax och sen aka ivag mot Sunnyvale dar motet ar...

Tjingelig pa er <3, ses snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0