Bilder

Har kommer bilder fran Eriks och Annas kompisar och fran Tahoe..

   
I bilen, forst vakna och sen sov barnen forutom Oskar..


Syns inte sa bra men San Fran dar borta..


Vi akte over en lang bro..

   
   
Akte till en affar som hade blommor, tyg, skulpturer och sanna saker..

    



Leker pa overvaningen..



I morse sa gick vi ut. Dom har honor, en tupp, katter och tva hastar...


Kissen Joe :P

 
Aka var populart men inte vara med pa kort

 
Vi kom antligen till snon :D


Fy fan va fint de va och se bergen med massa sno..


Ett stugtak i Tahoe, vi bor i Northstar, en jatte sot by :P

  
Lagenheten ar hogst upp och otroligt fint, ser ut som en stuga.. Min sang och badrum:P

 
Kok/vardagsrum, sa fint och lyxigt att jag kan stanna har langre an till onsdag. De finns 2 sovrum, 3 bad och ett stort sammlingsrum med eldstad, tv, soffa, matbord och kok med bardisk..


Ar nyss tillbaka fran poolen, simmade 10 elr 11 langder (tappa rakningen) Imorgon ar de jobb mellan 7.30-1 sen skidor och sen jobba mellan 5-7. Sen blir de simma elr trana for de ar fri tillgang till bade gym och pool. Och de ar uppvarmd utomhuspool sa jag simma ute i nagra minusgrader och massa sno utanfor staketet..

Nu ar de tv som galler, desperata hemmafruarna borjar om 10 min :P

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0