Bilder

Jag måste gå på CA tid fortfarande för jag kunde bara inte sova i natt, helt omöjligt. Men i natt hoppas jag på mycket sömn..

Idag va jag i norrköping igen och träffa kakan och lina, träffa oxa Ceci några minuter när vi följde med henne med hennes föräldrars hundar hem. Va på systemet och fixa dricka till i morgon så va vi och hämta fribiljeter till Hugo. Sen hämta vi mat och tog med hem till lina och åt där. Jag åt kycklingspett med jordnöts sås och ris till, väldigt gott :P Sen va vi hemma hos lina en stund innan vi följde Ceci, och efter de gick vi och handlade tills i morgon..

Nu kommer de lite bilder från kylan.. Blandat fran när jag åkte och mina första dagar här :D


Dom super dåliga amerikanska vägarna


På väg hem :P


Lyfter i frankfurt, snart hemma efter 26 timmar på flygplan elr flygplats!


Så här glad är jag när jag ska in till stan och träffa bästis, lina och berga..


ÄNTLIGEN!!! här sitter vi på Curiosa efter en väldig känslosam kram av både Kakan och Lina


Bästis <3


Min gumma  <3


Direkt vart min kamera stulen av bästis.. hon är så avis, hihi :P


Vart hallonpaj och hallonsoda :P


Fint taget av kakan, dom tre sista av henne :D



Efter curiosa vart de stan där berga den underbara människan mötte upp oss. Sen åkte vi två hem till henne och åt kötfärsås och de sluta med att jag fick sova över där..


Så grymt snygga kläder jag fick låna att sova i, fram för allt tröjan :D


De här är söta Ceci och Lina hemma hos Lina i onsdags.. Va och fika med Ceci och sen gick vi hem till Lina.


och sen idag (torsdag) så va jag tvungen att ta kort vid den här snöhögen utanför affären.. Helt sjukt xD


Började redan bråka med mamma och fick rycket och städade hela mitt skrivbord och alla rena ytor som jag kan ställa saker på. De vart bra och 4 påsar skräp att fylla sopptunnan med xD Sen va jag ju tvungen att sätta upp alla bilder och minnen, vart riktigt nöjd :P

Nu blir de lite fb innan jag ska infinna mig i min säng för en lång natts sömn :D

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0