8 feb

Harlig dag i Tahoe, jobba pa formidagen och sen vid 1 sa vart de ut och aka skidor. Fick ont i fotterna som vanligt men annas pjaxor va lite sma oxa sa vart varre an vanligt. Akte i en timme och sen vila fotterna, sen aka lite skridskor. Men isen va skit och skridskorna va skit sa akte bara typ 20 min kanske och va bambi pa hal is xD

Sen jobba mera, och da gick erik och anna och tog en drink, men dom tog med oskar sa jag slapp honom iaf for tjejerna va valdigt jobbiga och trotta. Sen sa at vi middag och efter de vart de ett bad och dusch i mitt lyxiga badrum :P Nu ar de sangen och tv som galler, va tankt att jag skulle se film men vart tv istallet.



Sonja o Maja la soig pa mina kuddar som lag pa golvet..


Anda bilden fran backen idag, kommer bli flera i morgon..

I morgon ska jag aka pa morgonen, halv 9 till halv 11 sen jobba. och de blir sista kvallen har :( trakigt men nagon gang maste de ta slut...

Tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0