2 par nya skor, igen :P

Lordag idag och forsta dagen pa OS, lyckades se dom tva sista perioderna pa damkronornas match da dom vann over schweiz :P Inget annats som gallde och dom gjorde sitt jobb, men va inte sa underhallande match..
Sag pa Melodifestivalen idag oxa och maste saga att dom ratta gick vidare till Globen (for en gang skull). Saade hade en bra rost, coolt nummer och kommer ga hem hos alla tjejer i aldrar mellan 6 och 18 sa ingen forvaning kanske. Andreas ar alltid bra sa de va inte heller forvanande ;D

Har oxa suttit ute lite idag, hoppas att jag far lite farg innan jag aker hem aven om de inte ar sa troligt :/ Har alltid varit skit blek, tack for de mamma! Hehe
Vid 5 sa akte vi till en sportaffar, tyckte de lat kul sa foljde med. De va lyckat for hittade namligen Converse for $35 styck sa vart tva par xD Ett par svarta och ett par bla, kunde inte bastamma mig sa da sa Anna forst dom bla men andra sig och sa att dom kommer anda ga sonder och bli utslitna nagon gang sa va lika bra att ta bada tva :D Hoppas inte mamma dodar mig nar jag kommer hem ;)  Men jag menar, hemma kostar dom typ 700 och har ca 250 kr, de ar stor skillnad! Hur kan jag inte kopa dom ;P

Sen nu ikvall sa har jag packat nastan hela stora vaskan full, och de ar mycet kvar. Alla skor bla som tar lite plats plus lite klader sa jag har natt att ha pa mig i veckan. Alla stora tjocka trojor bla.. Plus att den stora packpasen verkar ha gatt sonder for den funkar inte sa tar mera plats nu an nar jag akte hit, inte bra! MEN, jag har ju min puma vaska som jag kan packa och ha som handbagage om de kniper..

Nu ska jag lasa en bok som Eriks syster har skrivigt. Verkar bra, laste 20 sidor forut. Klasisk ungdomsbok som utspelar sig pa High School. Heter "A Match Made In High School" av Kristin Walker. Alla barnens namn finns med i boken, Oskar, Sonja och Maja. Plus att Erik och Anna ar namnda i "tack texten" som ar innan boken borjar. Coolt :D
Da vet ni de om ni ar intereserade ;D

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: sandra

Du kunde ju köpt ett par skor till mig med då :O jag vill med ha converse!!!

2010-02-14 @ 10:26:44
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0