Myser i sängen för mig själv..

Hejsan mina vännor som en kompis till mig brukar säga :)
Nu ligger jag och myser i sägen med min underbara data som jag är så glad att jag har, och att mamma har fixat trådlöst internet gör mig överlycklig så jag kan ligga, sitta eller stå vart jag vill och ha min data med mig ;P Pratar med Kakan på msn och lyssnar på ljudet av ditt hjärta, den tredje ljudboken i Twilight. Kan de bli bättre än så har, tror knappast de va :P

Dagen har varit körig minst sagt, börja med att gå upp kl kvart i 9 för att ta bussen in till stan och träffa Berga. Fixa present till Lina och sen springa omkring för att leta efter en skål till allt Bergas godis. Sen gav hon upp och vi gick och käka, sen möta upp frida :) Fika och sen till systemet för att fixa cider till lördag och Linas 20-års fest. Sen vid 1 mötte vi upp Kakan och gick lite på stan, och efter de vart se att åka till busfabriken och fråga om dom kollat på mitt CV. Ingen tur där men fråga går ju alltid... Sen möta Lina och göra henne sällskap :) Efter de vart de upp till stan igen och fixa en till present till Lina och sen hem. När jag kom hem vart de att fixa massa annat, hjälpa mamma att göra ägglikör och sen bakade maräng på alla äggvitor som vart över. Hann oxå med en pratstund på ca 2 timmar med berga :) De gillar jag verkligen, så lätta att prata med dig gumman! 

Nu ligger jag iaf i sängen som sagt och de är skönt efter en sån här dag, men i morgon blir de slappa och ta de lungt :) härigt! Sen lördag och full fart, med släktmiddag och 20-års fest. Kommer bli kul kan jag lova..

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0