Vilken tragisk kvall!!

Jag forstar inte hur man har riktigt kul i de har landet innan man har fyllt 21. Man far inte dricka, ok de kan jag ga med pa men de finns ju inget man kan gora som ar kul. Va ute och at ikvall med Frida o Sara pa cheesecake faktory, jatte mysigt o mycket travligt sallskap. Men nar vi va klara dar hade vi inget o gora o ingen av oss ville hem. Vad gor man da?? Joo vi akte omkring i palo alto, downtown med massa folk over allt o kollade in staden lite. Sag ett utestalla som sag roligt ut sa stallde bilen o gick forbi dar en gang :D Vi ar snart desperata alla 3 tror jag. VI VILL FESTA, DANSA O DRICKA!!! Inte sa mycket och be om tycker jag...

Jaa vad vi gjorde sen ar sa patetiskt sa de tanker jag inte skriva om, far bli varan lilla hemlighet :D

Kan tillagga att jag korde fel idag, plus att jag fick leta parkering i minst 40 min innan jag hitta nagon i palo alto.. ingen bra borjan :/

Puss o Kram, fran en latt forvirrad och uttrakad 19:aring i utkanten av San Francisco, CA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0