TROTT

Nu sover flickorna sa gott aven om de tog lite tid att fa dom att somna for stadhjalpen holl dom vakna. Sitter i den skona soffan o vantar bara pa att dom ska vakna o forstora min formiddag ;P hehe nej da, dom ar sa sota sa :D

Idag ar jag trott fast jag sov ca 8 timmar. Erik fraga hur jag kande mig, om jag kande mig lite sjuk sa ser tydligen inte helt okej ut heller. Skulle passa o bli sjuk nu nar jannike akt till sin nya familj...

Har haft sverige-kontakt idag :D Gor mig glad men sluta innan jag hoppades for de va fika dags. Sa nu ar jag lite deppig for de o saknar min grabb (som han sjalv kallade sig) annu mera bara for de :( Onskar jag hade all tid i varden med dig.
Sen vet jag inte hur elr om jag ska beratta for min vardfamilj efter som Jannike sa att dom ville ha nagon utan pojkvan o sa. Basta vore ju att beratta o de skulle vara skont gora de, men har ingen aning om vad jag ska saga... Tar garna imot tipps :D


Morgonom har gatt bra, vart frukost sen bad o efter de typ sova direkt sa inte gjort sa mycket an. Funderar pa vad man ska gora till lunch at tjejerna men just nu blir koket skinande rent sa vill inte stora..

Hors senare, Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0