The Proposle

Ikvall vart de lite mys hemma kvall med jannike, vi va pa Walmart innan o handla dricka o lite godis sen akte vi hem o kura upp oss i soffan o slog pa The Proposle. Den va jatte bra o dom flesta som kanner mig vet att jag gillar romantiska komedier sa den har var perfekt for en kvall som denna :D

Gor bara att jag saknar DIG sa mycket mera, hoppas vi kan prata mera i helgen igen...



Har va vi ikvall igen o handlade lite gott till filmen..

Pa eftermidagen idag sa akte vi o handlade pa Safeway i Los Altos. Va valdigt skont vader idag, ca 20 grader trodde Erik sa jag ar nojd med de iaf, mamma sa att vi hade ca 5 grader o frost hemma. Inget som jag har lust att aka hem till just nu kanner jag. Va pa Jamba Juice idag innan vi handla oxa, forsta gangen for mig o de smaka gott sa klart. jag tror att de svalkar valdigt bra nar det ar annu varmare har som de ar pa sommaren :P Sa va vi i parken en stund, jatte kul tyckte dom sma damerna, dom stora hade inte lika kul sa vi va inte kvar sa lange efter som tiden inte rakte till heller. Jag slutade ju kl 4 idag sa nar vi kom hem sa hade jag bara en halvtimme kvar att jobba sa va skont. Efter de sa satt jag bara vid datan sen vart det flaskpankaka till middag som Jannike lagade. 

Har aven hunnit lasa lite i min bok som jag ska aterga till nu :P Basta ever, love the Twilight books!!

Sov gott med er, elr god morgon pa er i sverige... Puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0