slappar dag

Denna dagen har varit grymt skon, jag har legat i sangen nastan hela dagen forutom nar jag satt vid datan :D Har last i min bok o bara slappat hela dagen. Gick inte anns upp o traffa min vardamilj innan kl 4 typ. Fixade frukost nar dom va ute, sa traffade dom inte o darfor vart de sa sen...

Prata med pappa, angelica o anders pa skype :D sverige kontakt ar bra. Prata med martin oxa, stackarn ar sjuk
:( Men alltid lika kul med kontakt hemmifran. Min vardfamilj ar sa sota for dom vet att jag har hemlangtan sa gor allt for att jag ska kanna mig som hemma. Fick salta fiskar fran Ikea, julmust till maten (de hander aldrig) men jag drack den inte, hehe. Och sa fick jag onska mat, tacos, men hade inte till de hemma sa dom ska handla de nar dom aker o handlar nasta gang.. Snalla dom ar :D

Har koppt en minidata oxa, anna kopte 3 st over natet o de va en over sa jag passa pa. Den kosta bara 180 dollar typ sa inte alla dyrt, inte anns 1300 kr sa jag ar nojd :D Just nu sitter jag o fixar lite med den och ser pa film, New in town med Renee Zellweger. Varkar bra men ar inte allt for konsentrerad ;P

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0